העם היהודי הכריע נתניהו: גנץ וליברמן והערבים יעבירו חוק לפוסלו

    איתי גדסי 4 Comment on העם היהודי הכריע נתניהו: גנץ וליברמן והערבים יעבירו חוק לפוסלו

    ליברמן וגנץ בתמיכת הערבים, מגישים 3 הצעות חוק שכולן באות להוציא בצורה דורסנית וכנגד החלטת העם את ראש הממשלה בנימין נתניהו מהמערכת הפוליטית | הליכוד: "ההתנהלות של כחול לבן מכשילה את המשא ומתן כבר בתחילתו". ח"כ קרעי: "רק אדם הזוי כמו ליברמן, מגיש הצעת חוק מופקרת, אנטי דמוקרטית"

    Head of the Blue and White party Benny Gantz and Yisrael Beytenu leader Avigdor Liberman hold a joint statement after their meeting in Ramat Gan on March 9, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ??????? ?????? ???? ??? ????? ????? ????? ????? ????? ??????? צילום: פלאש 90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דקות לאחר השבעת הכנסת ה-23: לאחר שקיבל את המנדט להרכבת הממשלה ע"י הרשימה המשותפת  ואביגדור ליברמן, גנץ דוהר אל עבר החקיקה חסרת התקדים שהייתה מקום המדינה, פסילת ח"כ בנימין נתניהו מלכהן כראש ממשלה לאחר שנבחר ע"י מעל 2.5 מיליון תושבי המדינה היהודים המונים כ-58 מנדטים.

    בכחול לבן הגישו את 3 הצעות החוק הבאות: 1. הגבלת כהונת ראש ממשלה לשתי תקופות כהונה. 2. הפסקת כהונת ראש ממשלה או שר שהוגש נגדו כתב אישום. 3. איסור הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על חבר כנסת אשר הוגש נגדו כתב אישום

    בליכוד אומרים בתגובה: ההתנהלות של כחול לבן מכשילה את המשא ומתן כבר בתחילתו. היא נגועה בחוסר תום לב משווע ובחוסר אחריות בזמן משבר לאומי ובינלאומי.

    בליכוד תוקפים את הדו פרצופיות של כחול לבן, לדבריהם, כלפי חוץ מציגים כאילו יש להם נכונות להקים ממשלת אחדות ובפועל מקדמים חקיקה פרסונלית, אנטי-דמוקרטית ורטרואקטיבית שכל מטרתה לסכל את רצון הבוחר ולרמוס את הצבעתם של למעלה משניים וחצי מיליון אזרחים. אפילו באיראן וטורקיה לא מקדמים חוקים כאלו.

    כך לא מתנהלים כשרוצים להגיע באמת לאחדות, אומרים בליכוד.

    הצעות החוק מוגשות לכנסת ה-23 בעוד המשבר הגדול ביותר שידעה המדינה מתנהל ואף מחריף כל העת. הצעות החוק כמובן שוברות את הסיכוי לאחדות בישראל ומובילות ישירות את ישראל למערכת הבחירות הרביעית. ליברמן וגנץ טורקים בפני הנשיא את הדלת על הצעתו לאחדות בין הליכוד לכחול לבן.

    בסקר שפורסם לאחרונה התברר, כי רוב אזרחי המדינה בעד הקמת ממשלת אחדות ובמיוחד לאור המשבר הכלכלי והבריאותי החמור ביותר שידעה ישראל. רוב אזרחי המדינה נותנים ציון טוב לנתניהו על ניהול המשבר.

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) הגיב להצעות החוק של ליברמן וגנץ: "רק אדם הזוי כמו ליברמן, בלתי נסבל ציבורית, שאכפת לו רק מעצמו ושכולם ילכו לעזאזל, שהפר הבטחה שנתן לאורך כל חייו הפוליטיים לא להיתמך על ידי תומכי טרור, מסוגל להגיש הצעת חוק מופקרת, אנטי דמוקרטית ועלובה שכזו. הציבור עוד יבוא חשבון מולו".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
      1. לא יאומן! מרטיט! הקדוש ברוך הוא לא נשאר בעל חוב ויפרע מכל צוררי ישראל אלו! גנץ, ליברמן, לפיד, יעלון, ראו הוזהרתם!

    1. 2

      שימשיכו ללחוץ ידיים ויהיו חולים בקורונה אמן.